Jei kyla klausimų renkantis norimą kūrinį,  visada galite mums paskambinti telefonu +370 687 47166.

Pirkti pas mus galite ne tik internetinėje parduotuvėje:

  • galite mums paskambinti telefonu ir padiktuoti savo užsakymą;
  • Taip pat galite mums parašyti elektroninį laišką adresu info@samogitiart.lt.;

Arba nepasididžiuokite užsukti į svečius „SamogitiArt“ meno galerija, Respublikos 11, Telšiai.

Prekių pristatymas, siuntimas, grąžinimas

Mūsų noras ir tikslas – per 2 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo Pirkėjo užsakytas prekes perduoti siuntų gabenimo tarnybai.

  • Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato:
  • per 1-2 darbo dienas, jei prekės pristatomos Lietuvoje;
  • per 1–2 dienas, jei prekės pristatomos Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje;
  • per 3–5 dienas, jei prekės pristatomos A grupei priskirtose šalyse;
  • per 3–5 dienas, jei prekės pristatomos B grupei priskirtose šalyse;
  • per 4–7 savaitės, jei prekės pristatomos C grupei priskirtose šalyse.
  • Visi užsakymai bus išsiunčiami per bendrovę UAB „DPD Lietuva“. Išsiuntę jums užsakymą, iš karto jums išsiųsime ir pranešimą, kuriame bus nurodytas siuntos numeris, kad jūs galėtumėte internetu sekti siuntos judėjimą.
  • Visa informacija apie bendrovės UAB „DPD Lietuva“ darbo valandas (pristatymo laiką) ir UAB „DPD Lietuva“ paslaugas yra nurodyta UAB „DPD Lietuva“ interneto svetainėje, kurioje yra kiekvienai šaliai, kurioje UAB „DPD Lietuva“ vykdo savo veiklą, skirtas atskiras tinklalapis.
  • Jei minėtoje interneto svetainėje savo šalies neradote, kreipkitės į mus el. paštu arba telefonu ir mes jums rasime patogiausią prekių pristatymo būdą.
  • Pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose (2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 271 ir 2001 m. rugpjūčio 17 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 258) nustatytą tvarką Pirkėjas turi teisę pristatytas prekes grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos.
  • Pardavėjas supranta, kad gali būti, jog dėl įvairių kompiuterio ar monitoriaus charakteristikų ir (arba) nustatymų elektroninėje parduotuvėje demonstruojamo ir originalaus produkto išvaizda skirsis. Pardavėjas neatsako už jokius tokiu pagrindu Pirkėjo priimtus sprendimus.
  • Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jei prekės nebuvo naudotos ir yra nepažeistos.
  • Jei pageidaujate prekę pakeisti kitos rūšies preke, tokiu atveju įsigyta prekė turi būti atitinkama tvarka grąžinama, o nauja įsigyjama pagal šioje interneto svetainėje taikomą prekių įsigijimo tvarką.
  • Pirkėjo prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita turi būti pateikiamas raštu, pridedant prekių pirkimą patvirtinantį įrodymą.
  • Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui gali būti grąžinti per 14 dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos ir Pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
  • Paprastai prašymas leisti grąžinti prekę apdorojamas per 48 valandas nuo jo gavimo. Tačiau laikotarpiais, kaip apkrovos būna didelės, dėl pašto tarnybų vėlavimo arba nedarbo dienų apdorojimas gali užtrukti ilgiau. Šiems atvejams priskiriami sezoninių arba akcijinių išpardavimų laikotarpiai labai ypatingu laiku, pavyzdžiui, per Kalėdų ir Naujųjų Metų laikotarpį.

 

Parašykite komentarą